Sjuk:o


tja det är Aio HAHA hade tråkigt var sjuk började med en skiss + texten : admit its okay skrev inte jag..
allt annat gjorde jag den e inte färdig blev uttråkad men asså som alla graffare så
gör man dom som man vill som denna. jag ska göra nån video som ger er info om hur
man ska skissa elr axa elr nåt ni får bestämma. både jag och Dia var sjuka då precis som nu
hehe. jag har en annan tag kallad JE vilket betyder: JUST ELIMINATE. jag ska göra em skiss
ni kan få se sen. visa gärna era ilder och var försiktig med dina ord. annars kan du baita.
det är när man skriver nåt som liknar ett annat typ som FO= FY.. JY=FY okejj så lyssna nu.
det finns vissa Graffiti filmer som du kan ladda ner på TPB= ThePirateBay.org.....
top 5 av mejj x3<3: 1. Bomb the system 2. Style Wars 3.Friendly fire 2  4.friendly fire 5.writers.
friendly fire 1-2 är svenska graffiti filmer om svenska kända graffiti crews. dom kan du köpa i
highlights vid Karlsberg  st.eriksgatan gå in på Highlights.nu för bättre destination.
när du målar ha såklart gasmask. Backjumo.se är en sida där man kan beställa elr dra till
affären. det e illigare annor där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0