Om Dia






Dia Står för DUDE ITS AWESOME och den taggen kom till en tråkig dag hemma när jag precis hade börjat med graffiti och jag liksom bara tänkte på några taggs som inte fanns och då kom jag på DIA! jag har hållt på med graffiti i snart 3 månader och jag har inte börjat tagga ute än så vi får se hur känd jag blir sen, jag har planerat att göra på lagliga väggar nu i början, men när jag har hållt på i kanske 6 månader ska jag börja ute! dom crews jag känner till är FY,WUFC,PMS,M.M nu kanske ni har märkt att jag är en bajtare på cia men i dont give a shit! haha:P saker som ni kanske måste känna till om graffit är att INTE skriva andras tagg om ni inte får det för seriöst om dom får reda på det får ni fett med spö


KANNOR  JAG KÄNNER TILL: Montana hardcore, MTN Black, MTN Gold, MTN Nitro, MTN 94,mtn alien, basic,

saotaz 80, krylon, och typ fett men många fler!

Men nu ska jag typ sitta vid youtube och kolla på olika graffers

::::PEACE!!::::


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0