Highlights.nu

Tja! det är dia igen! jag tänkte berätta lite om highlights, highlights är också en hemsida för graffiti målare
och på hemsidan kan du oxxå beställa olika grejer som sprayfärg  inks och många mer saker highlights finns i stockholm på två olika ställen den första är i södermalm (östgötagatan 16) och den andra butiken finns i norra stockholm alltså i kralberg man går av vid karlberg och sen går man bara rakt fram tills an kommer till bron och då går man upp vid bron och sen mitt över gatan ligger highlights och den affären ligger vid (S:t Eriksgatan 64)

jag rekomenderar inte highlights fullt ut men jag kan säga ätt det är mycket lättare att gå till äffärerna än att beställa
men det är lite dyrt också men det är en bra affär



men nu ska jag dra ut

Ciaaaaooo!!


::::DIA::::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0