Backjump.se

Tja Det är DIA! jag skulle vilja tipsa om en hemsida som heter Backjump.se, den hemsidan är en webbshop för
hobby målning och graffi. Man kan beställa sprayfärg, inks(bläck), squeezers, caps och mycket mer
och tillexempel finns det mtn alien och montana hardcore där det är en cool grej! och så finns det sabotaz 80 som jag tycket mycket om för dom har bra tryck och så!
jag tycker att backjump är en bra sida för det är billigt och frakten kostar inte så mycket. jag rekomenderar
backjump för alla graffiti intresserade och målare


här finns en länk till hemsidan: http:/www.backjump.se/




ajja men nu ska jag nog skissa lite vi sees!!

Ciaao

::::DIA::::

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0